Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

vineri, 1 iunie 2012

1 iunie 2012!

"Nu ne maturizam niciodata,doar invatam cum sa ne purtam in public",spun cei de la guerrilla sau rock fm,(nu mai stiu sigur care,rusine sa imi fie,desi ascult zilnic fiind cele mai ok posturi de radio).
Conform DEX-ului(COPÍL1, copii, s. m. 1. Băiat sau fată în primii ani ai vieții (până la adolescență). ◊ Copil de școală = copil care a depășit vârsta de 7 (sau 6) ani și merge la școală. ) eu, Alexandra nu mai sunt copil...
Eu pe cine sa ascult acum?Sa ma bucur ca e ziua mea sau nu?Treaba e neclara
Defapt sunt adolescenta!Stiti voi,pubertate,cosuri chestii naspa...
Oricum la multi ani tuturor celor care se mai considera copii!
A venit vara,distractie,munca,plaja,noi "hit-uri" de vara care te spala pe creier daca folosesti transportul public,daca vrei sa bei un suc,sau daca vrei sa mergi pe plaja in Mamaia pentru ca nu poti merge zilnic in Vama veche unde plaja este...PLAJA!

Va doresc o vara placuta,si multumesc tuturor copiilor datorita carora azi,vineri nu am facut scoala!
-Axxasiatat

1 comentarii:

Chrs8384567tp spunea...

dexul mai si greseste, esti copil pana la 18 ani, inca si dupa a mai ramas copilul din tine.

Trimiteți un comentariu